Atvieglojiet un būtiski paātriniet
rēķinu apriti
Ielasiet rēķinus automātiski un visdažādākajos veidos
Samaziniet manuālas darbības rēķinu ielasīšanai un reģistrēšanai.
Savienojiet ar esošo rēķinu saņemšanas e-pastu un reģistrējiet rēķinus sistēmā pilnībā automātiski, saņemot tos no ārējās puses vai iesūtot no skenera. Tāpat skenējiet rēķinus ar aplikāciju mobilajos telefonos, atrodoties ārpus ofisa, vai vienkārši augšupielādējiet rēķinus manuāli.
Uzlabojiet pārskatāmību un kārtību
Nodrošiniet vienotu rēķinu un to saistīto datu pārvaldi.
Ievāciet un reģistrējiet rēķinus kopā ar to saistošo informāciju. Dariet to vienotā veidā, pārvaldiet rēķinus pēc to saskaņošanas statusa un ērti meklējiet rēķinus pēc visiem to parametriem.
Saskaņojiet rēķinus ērti un vienkārši
Būtiski taupiet laiku, paātriniet rēķinu apstiprināšanu un esiet pārliecināti par visu izdevumu pamatotību.
Sūtiet rēķinus saskaņot, izmantojot pilnīgu saskaņošanas automātiku, kas nosaka saskaņotājus, balstoties uz rēķinu piederību, izmaksām un saskaņošanas limitiem. Ērti apstipriniet vai noraidiet rēķinus turpat e-pastos vai centrālā visu saskaņošanas pieprasījumu programmā.
Iespējas jau izmanto
Sāciet digitālās pārmaiņas
jau šodien
Sazinieties ar mums Jums ērtā veidā.
Uzziniet par tālākiem soļiem risinājuma uzstādīšanai, kā arī saņemiet atbildes uz vēl neatbildētiem jautājumiem.
Piesakiet bezmaksas konsultāciju
Bezmaksas, attālināta, 1h gara konsultācija Jums ērtā laikā.