top of page
Untitled design-22.png

Automātiska rēķinu nolasīšana

Risinājums automātiskai visdažādākās uzbūves un kvalitātes rēķinu informācijas nolasīšanai, izmantojot datorredzi un mākslīgo intelektu.

Taupiet laiku

Paātriniet dokumentu
apriti

Samaziniet administratīvos izdevumus

Risinājuma darbības piemērs

Funkcionālās iespējas

 20-49.png

Atpazīst elektroniski sagatavotus, skenētus un ar roku rakstītus dokumentus.

 20-49.png

Nolasiet pamata informāciju un iestatiet papildus nepieciešamo, kā rēķina numurs, rēķina datums, apmaksas termiņš, iesaistītās puses, izmaksas - bez PVN, PVN, ar PVN.

 20-49.png

Nolasiet pamata informāciju un iestatiet papildus nepieciešamo, kā rēķina numurs, rēķina datums, apmaksas termiņš, iesaistītās puses, izmaksas - bez PVN, PVN, ar PVN.

 20-49.png

Automātiski pārveido datus nepieciešamajā formātā.
Piemēram, "2023.gada 1.janvāris" uz "01.01.2023", vai "Apmaksāt 10 dienu laikā no 01.01.2023" uz "11.01.2023" (veic aprēķinu) u.c.

 20-49.png

Atpazīst vairāk, kā 300 valodas*.

 20-49.png

Nav nepieciešama mākslīgā intelekta atsevišķa apmācīšana.

 20-49.png

Nodrošina ≈ 95%** precizitāti.

 20-49.png

Izmantojams MS Solutions rēķinu aprites risinājumā, kā arī pieslēdzams jebkuram citam servisam, izmantojot API.

* Pamata valodas, kas tiek izmantotas arī precizitātes aprēķinos - latviešu (lv), angļu (en).
** Ietverot elektroniskus, skenētus un ar roku rakstītus dokumentus.

Ieguvumi

Zaudējumi, nolasot dokumentus manuāli.

200 dokumenti

500

EUR/gadā

500 dokumenti

2000

EUR/gadā

1000 dokumenti

4000

EUR/gadā

​Par aprēķinu:

Izmaksas

Izvēlieties atbilstošāko paku, atkarībā no pardzemā dokumentu apjoma mēnesī.

Pakas veids
Vēlamais dokumentu apjoms*
Maksa par dokumentu, €
Minimālā maksa mēnesī, €
Pamata
< 200
0.20
20
Mazā
> 200
0.18
40
Palielinātā
> 500
0.15
90
Apjoma
> 1000
0.10
150
Pieslēgšana
rēķinu aprites risinājumam**, €
400

* Vēlamais dokumentu skaits mēnesī, noteiktajai pakai kļūstot izdevīgai attiecībā uz iepriekšējo paku.

** Pieslēgšana MS Solutions rēķinu aprites risinājumam

Paredzamo izmaksu aprēķina piemēri:

  • Uzņēmums mēneša ietvaros apstrādā aptuveni 600 dokumentus un izvēlas paku "Palielinātā". Faktiski uzņēmums mēneša ietvaros apstrādāja 650 dokumentus. Pakas ietvaros uzņēmumam mēneša beigās jāmaksā minimālā maksa 90 EUR, kas mēneša ietvaros nosedz 90/0.15=600 dokumentu apstrādi, un papildus 50*0.15=7,5 EUR par papildus apstrādātājiem dokumentiem, kopā mēneša izmaksām sastadot 90+7,5=97,5 EUR.
     

  • Uzņēmums mēneša ietvaros apstrādā aptuveni 250 dokumentus un izvēlas paku "Mazā". Faktiski uzņēmums mēneša ietvaros apstrādāja 210 dokumentus. Pakas ietvaros uzņēmumam mēneša beigās jāmaksā minimālā maksa 40 EUR, kas mēneša ietvaros nosedz 40/0.18=250 dokumentu apstrādi, ietverot visu šajā mēnesī apstrādāto dokumentu apjomu.

  • Are there any system user restrictions?
    No. The system can be fully used by all users who have active Microsoft 365 Business Basic or Standard licenses .
  • What are the options for adapting the solution to the company's needs?
    Initially, the solution is installed in its standard construction. The standard structure is a long-term proven structure and functionality of a solution that provides all the basic document management needs of companies. After the initial installation, the solution can be freely and widely adapted to the company's needs. We will help you by separately assessing the amount of work, or you can do this adjustment yourself or by engaging another competent Microsoft 365 partner.
  • Are usage tutorials included?
    Yes, the implementation of the solution also requires training of the main system users, who can then, by combining the acquired knowledge with the company's internal processes, distribute it within the company.
  • What are the options for further development of the solution?
    The solution has no copyright restrictions and you can further develop it freely and extensively with the help of MS Solutions or on your own, or by engaging another competent Microsoft 365 partner.
  • What are the deadlines for installing the solution?
    Installation of the solution takes a total of 2 - 4 weeks, depending on the progress of testing and the extent of the need for adjustments. Standard solution installation - 1 week Testing and adjusting the solution - 2 weeks Training (a training session organized within the week) - 1 week
  • What are the next steps when choosing one of the solution options?
    Contact us and our representative will tell you in more detail about further steps, as well as answer all current questions and send you a simplified cooperation agreement form for consideration and signing.

Sāciet digitālās pārmaiņas
jau šodien

Sazinieties ar mums Jums ērtā veidā.
Uzziniet par tālākiem soļiem risinājuma uzstādīšanai, kā arī saņemiet atbildes uz vēl neatbildētiem jautājumiem.

Piesakiet bezmaksas konsultāciju

Bezmaksas, attālināta, 1h gara konsultācija Jums ērtā laikā.

Nosūtiet mums ziņu

Paldies, ziņa saņemta!

bottom of page