top of page
Untitled design-22.png

Automātiska rēķinu nolasīšana

Risinājums automātiskai visdažādākās uzbūves un kvalitātes rēķinu informācijas nolasīšanai, izmantojot datorredzi un mākslīgo intelektu.

Taupiet laiku

Paātriniet dokumentu
apriti

Samaziniet administratīvos izdevumus

Risinājuma darbības piemērs

Funkcionālās iespējas

 20-49.png

Atpazīst elektroniski sagatavotus, skenētus un ar roku rakstītus dokumentus.

 20-49.png

Nolasiet pamata informāciju un iestatiet papildus nepieciešamo, kā rēķina numurs, rēķina datums, apmaksas termiņš, iesaistītās puses, izmaksas - bez PVN, PVN, ar PVN.

 20-49.png

Nolasiet pamata informāciju un iestatiet papildus nepieciešamo, kā rēķina numurs, rēķina datums, apmaksas termiņš, iesaistītās puses, izmaksas - bez PVN, PVN, ar PVN.

 20-49.png

Automātiski pārveido datus nepieciešamajā formātā.
Piemēram, "2023.gada 1.janvāris" uz "01.01.2023", vai "Apmaksāt 10 dienu laikā no 01.01.2023" uz "11.01.2023" (veic aprēķinu) u.c.

 20-49.png

Atpazīst vairāk, kā 300 valodas*.

 20-49.png

Nav nepieciešama mākslīgā intelekta atsevišķa apmācīšana.

 20-49.png

Nodrošina ≈ 95%** precizitāti.

 20-49.png

Izmantojams MS Solutions rēķinu aprites risinājumā, kā arī pieslēdzams jebkuram citam servisam, izmantojot API.

* Pamata valodas, kas tiek izmantotas arī precizitātes aprēķinos - latviešu (lv), angļu (en).
** Ietverot elektroniskus, skenētus un ar roku rakstītus dokumentus.

Ieguvumi

Zaudējumi, nolasot dokumentus manuāli.

200 dokumenti

500

EUR/gadā

500 dokumenti

2000

EUR/gadā

1000 dokumenti

4000

EUR/gadā

​Par aprēķinu:

Izmaksas

Izvēlieties atbilstošāko paku, atkarībā no pardzemā dokumentu apjoma mēnesī.

Pakas veids
Vēlamais dokumentu apjoms*
Maksa par dokumentu, €
Minimālā maksa mēnesī, €
Pamata
< 200
0.20
20
Mazā
> 200
0.18
40
Palielinātā
> 500
0.15
90
Apjoma
> 1000
0.10
150
Pieslēgšana
rēķinu aprites risinājumam**, €
400

* Vēlamais dokumentu skaits mēnesī, noteiktajai pakai kļūstot izdevīgai attiecībā uz iepriekšējo paku.

** Pieslēgšana MS Solutions rēķinu aprites risinājumam

Paredzamo izmaksu aprēķina piemēri:

  • Uzņēmums mēneša ietvaros apstrādā aptuveni 600 dokumentus un izvēlas paku "Palielinātā". Faktiski uzņēmums mēneša ietvaros apstrādāja 650 dokumentus. Pakas ietvaros uzņēmumam mēneša beigās jāmaksā minimālā maksa 90 EUR, kas mēneša ietvaros nosedz 90/0.15=600 dokumentu apstrādi, un papildus 50*0.15=7,5 EUR par papildus apstrādātājiem dokumentiem, kopā mēneša izmaksām sastadot 90+7,5=97,5 EUR.
     

  • Uzņēmums mēneša ietvaros apstrādā aptuveni 250 dokumentus un izvēlas paku "Mazā". Faktiski uzņēmums mēneša ietvaros apstrādāja 210 dokumentus. Pakas ietvaros uzņēmumam mēneša beigās jāmaksā minimālā maksa 40 EUR, kas mēneša ietvaros nosedz 40/0.18=250 dokumentu apstrādi, ietverot visu šajā mēnesī apstrādāto dokumentu apjomu.

  • Vai pastāv sistēmas lietotāju ierobežojumi?
    Nē. Sistēmu var lietot pilnvērtīgi visi lietotāji, kuriem ir aktīvas Microsoft 365 Business Basic vai Standard licences.
  • Kādas ir iespējas risinājuma pielāgošanai uzņēmuma vajadzībām?
    Sākotnēji risinājums tiek uzstādīts tā standarta uzbūvē. Standarta uzbūve ir ilgtermiņā pārbaudīta risinājuma uzbūve un funkcionalitāte, kas nodrošina visas pamata uzņēmumu lietvedības dokumentu pārvaldes vajadzības. Pēc sākotnējās uzstādīšanas, risinājumu var brīvi un plaši pielāgot uzņēmuma vajadzībām. Mēs Jums palīdzēsim, atsevišķi novērtējot darbu apjomu, vai arī Jūs šo pielāgošanu varat veikt pašu spēkiem, vai piesaistot kādu citu Microsoft 365 kompetentu partneri.
  • Vai ir iekļautas lietošanas apmācības?
    Jā, risinājuma ieviešana paredz arī galveno sistēmas lietotāju apmācības, kas talāk, apvienojot iegūtās zināšanas ar uzņēmuma iekšējiem procesiem, tās tālāk var izplatīt uzņēmuma ietvaros.
  • Kādas ir iespējas risinājuma tālākai attīstīšanai?
    Risinājumam nepastāv autortiesību ierobežojumu un Jūs to tālāk varat brīvi, un plaši attīsīt izmantojot MS Solutions palīdzību vai pašu spēkiem, vai piesaistot kādu citu Microsoft 365 kompetentu sadarbības partneri.
  • Kādi ir risinājuma uzstādīšanas termiņi?
    Risinājuma uzstādīšana kopā aizņem 2 - 4 nedēļas, atkarībā no testēšanas gaitas un pielāgojumu nepieciešamības, apjoma. Standarta risinājuma uzstādīšana - 1 nedēļa Risinājuma testēšana un pielāgošana - 2 nedēļas Apmācības (nedēļas ietvaros organizēta apmācību sesija) - 1 nedēļa
  • Kādi ir tālākie soļi, izvēloties kādu no risinājuma opcijām?
    Sazinieties ar mums un mūsu pārstāvis Jums detalizētāk izstāstīs par tālākiem soļiem, kā arī atbildēs uz visiem aktuālajiem jautājumiem un nosūtīs Jums izskatīšanai, parakstīšanai vienkāršotu sadarbības līguma formu.

Sāciet digitālās pārmaiņas
jau šodien

Sazinieties ar mums Jums ērtā veidā.
Uzziniet par tālākiem soļiem risinājuma uzstādīšanai, kā arī saņemiet atbildes uz vēl neatbildētiem jautājumiem.

Piesakiet bezmaksas konsultāciju

Bezmaksas, attālināta, 1h gara konsultācija Jums ērtā laikā.

Nosūtiet mums ziņu

Paldies, ziņa saņemta!

bottom of page